Стратегија
Да се понудат прилагодени осигурителни продукти придружени со традиционални активности во осигурувањето;
Да се понудат привилегирани производи, особено за индивидуалните клиенти и малите и средни претпријатија во рамките на сегментацијата на клиентите и ризиците,
Да се прилагоди чувството за квалитетна услуга фокусирана на клиентите,
Да се обезбеди ефикасност на сите деловни процеси со цел дизајнирање на разноликост на производи, процеси и сигурност на системот, брзо и квалитетно плаќање на штетите, како и создавање на конкурентна структура,
Да се обезбеди континуирано подобрување и мотивација на вработените во рамките на системите за управување со перформанси.
Корпоративни вредности:
- Да се даде значење на принципите за
- Ориентација кон клиентот
- Оперативна ефикасност
- Иновативност
- Доверливост
- Динамизам
- Рационализам
- Продуктивност
- Чувствителност
- Чувство на социјална одговорност
- Споделување
- Отвореност за промени